Monday 6 February 2012

my stories......(kehidupan ku...)

   My name is Sharifah Mira Asyura binti Syed Ismail.....My age is 11 years old......I live is Kajang....tak tau la sangat nak cakap inggeris cakap bahasa melayu jer la....saya duduk di ***** ***** *** ***** ok yaitu rahsia....saya sekolah di Sekolah Kebanggsaan Taman Jasmin ....saya darjah 5 seroja....jawatan saya adalah penolaong kelas....memang best jadi penolong...tapi yang begang betul ketua kelas saya pendek dan dia kata ape tau bila saya kata suruh jaga kelas dia kata ''tak sanggup"dasyat betul la...!!!!!
ok la itu jerrrrrrr..........lain kali la sekarang ni pon dah pukul brape.....byeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!



4 comments:

  1. betul ke u ne 11 thn..dah pndai simpan cerita locah..lol

    ReplyDelete
  2. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Pejam Mata sayang..
    Sakit sikit ni..tahan ya..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete
  3. boleh tahan juga budak zaman sekarang ni..suka main kot..sebab sedap

    ReplyDelete